| Normi telkkari |
| Paahtoleipä Mona Lisa |
| Ostarin vessa pose |
| Hong kong island |
| Wilkku ja Juulia pelleili |
| Katsomas valo showta |
| JACKIE CHAN, Juulian lemppari näyttelijä. |
| Turistikuva |
| Panda. |
| Oikee Panda. |
| Kultakala. |
| Päivän pelastus. |
| :) |
| Meduusa. |
| Ocean parkin meduusoja. |
| Ocean park. |
| Zikuja. |
| Meritähtiä. |
| Merihevonen. |
| Pitkät rullaportaat. |
| Ruokatauko (rotanruhoo) |
| Romanttisessa vuoristossa. |
| Ei niin romanttisessa vuoristossa. |
| Kondoolit. |
| Väsyneet mutta onnelliset. |
| Kakkivaa pandaa söpömpi kuva. |
Kirjottakaa kommenttipoksiin kommentteja että tiedämme ketä tätä mahtiblogia seuraa vai seuraako kukaan :D
Mää seuraan!!(: Hienoo, että ootte lähteny reissulle! Eikö tuu kotia ikävä, ootte aika kauan reissussa??:O Lisää tekstejä ja kuvia, alkaa ihan houkutteleen itteekin tällänen maailmanmatkailu!(:
VastaaPoistaMinä myös!! =)
VastaaPoistamää kans seuraan muuten! :D oon ihan innoissani ku toiset pääsee tollee reissaan, prkl.. nauttikaa! ja jatkakaa kuulumisien kirjottamista!
VastaaPoistaMoi, mä seuraan tätä blogii kans, koska tää on ihan hauskaa luettavaa ;D (8 Ja kiva kattoo noita Hong Kong-kuvii (ja muitakii), kun on käyny samois paikois! ;) Pitäkää hauskaa! (8
VastaaPoista